page-headline-08_edited.jpg

Våre vilkår

Våre vilkår

Vi i Phoenix Helse ønsker å tilby deg som pasient den beste behandlingen og pasientopplevelsen. Din helse og trygghet er vår største motivasjon.

 

Vi er opptatt av å tilby våre pasienter de beste og nyeste behandlingsmetoder. Samtidig skal du føle deg trygg på det vi gjør. Derfor er pasientkommunikasjon svært viktig for oss i Phoenix Helse. Vi forklarer deg grundig hva vi gjør, og hvorfor vi gjør det, og mener at inkludering i behandlingsplanleggingen kan resultere i en bedre og raskere behandling.

 

For at vi i Phoenix Helse skal kunne gi den beste pasientopplevelsen ønsker vi at våre pasienter har lest og forstått følgende punkter:

Møt alltid opp i god tid til din time hos oss.

Gi beskjed i god tid om du ikke kan komme til timen. Avbestilling under 24timer før oppsatt time vil bli fakturert.​

Skal timen din betales av forsikringsselskap må vi ha informasjon om dette 24timer før oppsatt time. Om ikke må pasienten selv betale for timen, men vil få kvittering som kan brukes for refusjon hos forsikringsselskap.

Vi vil forklare mulige bivirkninger ved enhver behandling, men pasienten er inneforstått med at bivirkninger kan forekomme.

Betaling gjennomføres etter oppsatt time. Vi tar imot kontant, bankkort og kredittkort.

Faktura blir kun gitt om dette er avtalt før oppsatt time. Fakturagebyr på 100kr vil tilkomme den ordinære timeprisen.