VILKÅR

Vi i Phoenix Helse ønsker å tilby deg som pasient den beste behandlingen og pasientopplevelsen. Din helse og trygghet er vår største motivasjon. Vi vil tilby våre pasienter de beste og nyeste behandlingsmetoder. Pasientkommunikasjon er viktig for oss i Phoenix Helse. Ved grundig forklaring av pasientens problemer og inkludering av pasienten i behandlingsplanleggingen kan vi oppnå en bedre og raskere behandling. For at vi i Phoenix Helse skal kunne gi den beste pasientopplevelsen ønsker vi at våre pasienter her lest og forstått følgende punkter:
  • Alltid møt opp i god tid til din time hos oss.

  • Gi beskjed i god tid om du ikke kan komme til timen. Avbestilling under 24timer før oppsatt time vil bli fakturert.

  • Skal timen din betales av forsikringsselskap må vi ha dokumentasjon om dette 24timer før oppsatt time. Om ikke må pasient selv betale for timen, men vil få kvittering som kan brukes for refusjon hos forsikringsselskap.

  • Vi vil forklare mulige bivirkninger ved enhver behandling, men pasienten er inneforstått med at bivirkninger kan forekomme. 

  • Betaling gjennomføres etter oppsatt time. Vi tar imot kontant, bankkort og kredittkort.

  • Faktura blir kun gitt ved avtale før oppsatt time. Fakturagebyr på 100kr vil tilkomme den ordinære timeprisen.